Over de CRM box - ICTinformatiecentrum.nl

Over de CRM box

CRM box – samenstelling

Complete kennis voor een succesvolle CRM implementatie

De CRM box helpt u met het vinden en toepassen van ICT oplossingen voor relatie- en contactmanagement, accountmanagement, leadgeneratie, sales automation, e-mailmarketing, customer service en sales management. De box bevat complete kennis voor een succesvolle CRM implementatie.

1. CRM oplossing vinden

Via de CRM box kunt u kennismaken met de meest gebuikte CRM oplossingen, zoals Exact CRM, Super Office, Perfectview, Microsoft CRM, Efficy, Teamleader en andere. U kunt zelf de verschillen constateren, kenmerken vergelijken of demo’s aanvragen. U ontvangt deze informatie rechtstreeks van aanbieders van deze oplossingen, zodat u ook direct uw vragen kunt stellen en kunt aangeven welke informatie u zoekt. Zij nemen daarover even contact met u op. Het ICT informatiecentrum heeft geen belang bij welke oplossing uw voorkeur heeft, daarin zijn wij volledig onafhankelijk. De informatie is bedoeld om u een goed beeld te geven van de mogelijkheden van CRM software, met name die voor uw specifieke bedrijfsproces passend zijn. U krijgt van het ICT informatiecentrum volledige toegang tot alle informatie over CRM software en de selectie en implementatie daarvan. Alle keuzes die u moet of kunt maken, komen hierin aan de orde.

2. CRM implementeren

De selectie en implementatie van CRM software is een ICT project. Daarvan laat de praktijk zien dat er vele van mislukken door oorzaken die echt vermijdbaar zijn. Wij hebben de informatie, adviezen, checklists en stappenplannen voor u, waarmee u uw project in goede banen kan leiden. Daarbij maakt het niet uit of u het project zelfstandig wilt uitvoeren of daarbij gebruik maakt van externe adviseurs. Alle kennis is gebaseerd op de jarenlange ervaring van CRM specialisten en andere bedrijfssoftware experts met selectie- en implementatietrajecten bij grote organisaties en het mkb. Zij zijn de informatie-, kennis- en adviespartners van het ICT informatiecentrum. Onmisbare kennis dus!

3. Klantgericht ondernemen

Met het in gebruik nemen van nieuwe CRM software heeft u nog niets bereikt. Dat is slechts de techniek. CRM oplossingen hebben dan ook alleen waarde als uw medewerkers en het management weten hoe zij ermee om moeten gaan. Als onderdeel van de CRM kunt u gebruik maken van een complete handleiding om klantgericht te (leren) werken. Met een CRM scan kunt u bepalen wat de verbeterpunten zijn. Enorm waardevolle kennis om uw CRM oplossing op de juiste manier in te zetten voor uw transformatie naar een klantgerichte organisatie.

In welke vorm ontvangt u de CRM box?

De meeste informatie van de CRM box is digitaal. Boeken die alleen fysiek beschikbaar zijn, kunt u per post ontvangen. Daarnaast kunt u CRM specialisten spreken, zodat u adviezen en informatie kunt toespitsen op uw situatie. Met de ICT nieuwbrief houden wij u tweewekelijks op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen.

Heeft u vragen over de box of wilt u deze telefonisch aanvragen? Bel ons op 085 40 10 218.